Idi nazad na Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Marketing u turizmu
//php goSocial(); ?>Redoviti studenti | Izvanredni studenti | Strani studenti |
---|---|---|
30 | 30 | 1 |
Gdje se mogu zaposliti?
Kako do sada nije bilo ovakvoga profila obrazovanja, potreba za ovom strukturom kadrova postoji i nedvojbeno je da će naći svoje mjesto na tržištu rada jer se ovaj program razlikuje od drugih općih programa budući da se detaljno razrađuju specifičnosti marketinga u turizmu.
Nakon završenoga studijskog programa magistri/magistre ekonomije imaju mogućnost zapošljavanja u turističkim zajednicama, turističkim organizacijama, agencijama i udrugama, kao i u hotelijerstvu, restoraterstvu, ali i u sustavu obrazovanja, javnom sektoru, medijima te svim selektivnim oblicima turističke ponude i pratećim industrijama gdje se traže specifična znanja iz područja marketinga u turizmu.
Za što sam osposobljen?
U okviru ovog programa studenti će steći specifičnu naobrazbu te uravnotežen odnosa znanja, vještina i kompetencija iz područja marketinga u turizmu.
Nakon završenoga studijskog programa studenti će biti sposobni pravilno tumačiti i interpretirati temeljne pojmove vezane uz turizam i marketing u turizmu; objasniti, interpretirati i razlikovati značajke marketinškog pozicioniranja turističkog proizvoda turističke destinacije; analizirati važnost primjene strategije marketinga za konkurentnost turističke destinacije i turističkog proizvoda u okruženju; implementirati suvremene spoznaje o marketinškom komuniciranju na razini turističke destinacije; istraživati tržišne odnose ponude i potražnje motivirane novim trendovima u turizmu kao podloge za izbor marketinških aktivnosti; razumjeti i implementirati promjene koje suvremeno tržište nameće sudionicima turističke ponude u oblikovanju politike marketinga i u izboru metoda i tehnika prilagođenih specifičnostima hotelijerstva, restoraterstva, kampova, turističkih naselja i ostalih sudionika turističke ponude, povezanih u sinergijskom odnosu na razini turističke destinacije; osmisliti, koncipirati, organizirati i ekonomski valorizirati marketing za sve događaje koji će privući turiste s ciljnog tržišta kako bi im se prezentirale mogućnosti kvalitetnog korištenja slobodnog vremena.
Koji su uvjeti upisa?
Za upis na diplomski sveučilišni studij “Marketing u turizmu” (60 ECTS) kojim se stječe akademski naziv magistar/magistra ekonomije (300 ECTS) mogu se prijaviti kandidati s diplomom sveučilišnog prvostupnika ekonomije (240 ECTS).
Podaci relevantni za studijski program
Trajanje studija: 2 semestra (jedna godina studija).
Diplomski sveučilišni studij izvodi se na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji kao redoviti studij ili izvanredni studij.
Po završetku diplomskoga sveučilišnog studija polaznik stječe akademski naziv: magistar/magistra ekonomije – kratica: mag. oec. (300 ECTS).